Mire tudod használni

Követő gyűjtés, márka építés, folyamatos kapcsolattartás a követőkkel.

Mennyibe kerül

Havidíjas szolgáltatás, ami két részből tevődik össze. Az egyik a mi munkadíjunk, a másik az az összeg, amit a Facebooknak kell fizetni, azért, hogy megjelentesse a hirdetésedet. A pontos összeget minden esetben a verseny határozza meg, ugyanis minél nehezebb a verseny, annál több munka szükséges az eredményekhez, úgy működik mint egy tőzsde.

Kik használják

Jelenleg a világon több mint 1,5 milliárd embernek van facebook profilja (1,59). Magyarországon ez a szám körülbelül 2 millió. A fiataltól az idősebbekig mindenkit el lehet vele érni. Egy étterem tulajdonosnak, elengedhetetlen, hogy megfelelően használja a facebookot.

Ha szeretnél többet megtudni a lehetőségekről, kérlek, nézd meg a tematikus oldalunkat!

SZERETNÉK TÖBBET TUDNI A LEHETŐSÉGEKRŐL

Mire tudod használni

Követő gyűjtés, márka építés, folyamatos kapcsolattartás a követőkkel.

Mennyibe kerül

Havidíjas szolgáltatás, ami két részből tevődik össze. Az egyik a mi munkadíjunk, a másik az az összeg, amit az Instagramnak kell fizetni, azért hogy megjelentesse a hirdetésedet. A pontos összeget minden esetben a verseny határozza meg, ugyanis minél nehezebb a verseny, annál több munka szükséges az eredményekhez.

Kik használják

Az instát leginkább az Y generáció tagjai használják, de mint tudjuk ők a jövő :). Ennek a generációnak a legfontosabb az, hogy trendi legyen az a hely, amit bekövetnek. Az, hogy mitől is trendi egy hely, meghaladja ennek az írásnak a kereteit, de ha kíváncsi vagy a részletekre, akkor nézd meg a tematikus oldalunkat!

SZERETNÉK TÖBBET TUDNI A LEHETŐSÉGEKRŐL

Mire tudod használni

A Google Ads (korábban Google AdWords) rendszere tulajdonképpen egy online aukció, ahol azért licitálhatsz, hogy a Te éttermed hirdetése jelenjen meg, amikor valaki beírja a Google keresőjébe, hogy pl.

„jó étterem a közelemben” vagy
„pizza házhozszállítás 5.kerület” vagy
„a legjobb étterem Budapesten”.

Mennyibe kerül

Havidíjas szolgáltatás, ami két részből tevődik össze. Az egyik a mi munkadíjunk, a másik az az összeg, amit a Google-nek kell fizetni, azért hogy megjelentesse a hirdetésedet. A pontos összeget minden esetben a verseny határozza meg, ugyanis minél nehezebb a verseny, annál több munka szükséges az eredményekhez.

Kik használják

Gondolom nem fogunk meglepetést okozni azzal, hogy gyakorlatilag mindenki, akinek van internet elérése. Óriási lehetőségek vannak az adwordsben, amit a vendéglátás területén még nagyon kevesen használnak ki. 2018-ban Budapesten az étteremmel kapcsolatos szinoníma szavakra Magyar Angol és Német Nyelven havonta több mint 250.000 (Igen jól láttad kétszázötvenezer keresés van), és ez csak Budapest!

Ha szeretnél többet megtudni a lehetőségekről kérlek nézd meg a tematikus oldalunkat!

SZERETNÉK TÖBBET TUDNI A LEHETŐSÉGEKRŐL

Mire tudod használni

Az éttermed reklámozására, új ügyfelek megszerzésére, a turisták tájékoztatására.

Mennyibe kerül

Ha minden kritériumnak megfelelsz, akkor ingyenes. Semmit nem kell fizetni a googlenek, azért, hogy akár az első helyen mutassa az éttermedet. Ahhoz viszont, hogy a kritériumoknak megfelelj, nagyon sok mindennek rendben kell lennie. Ezeknek a feltételeknek a megteremtése és managelése egy külön szakma, amit SEO-nak hívnak. A SEO segít abban, hogy a google találatai között akár az első legyél.

A SEO havidíjas konstrukcióban működik és a kulcsszó nehézségétől függően szoktuk megállapítani a havi díj összegét, ami 20-50000 forint között változik.

Kik használják

Itt gyakorlatilag el lehet mondani ugyanazt, mit a Google ADS esetében, hiszen ugyanarról a felületről beszélünk. Ugyanúgy vonatkozik rá a havi 250,000 keresés, mint a Google ADS esetében.

Ha szeretnél többet megtudni a lehetőségekről kérlek nézd meg a tematikus oldalunkat!

SZERETNÉK TÖBBET TUDNI A LEHETŐSÉGEKRŐL

Mire tudod használni

Ha jó dolgokat készítesz, akkor elérheted, hogy ajánljanak téged a vendégeid

Mennyibe kerül

Havidíjas szolgáltatás. Önmagában nem rendelhető, csak a teljes csomagunk részeként elérhető.

Kik használják

Havi szinten sok százezer felhasználója van, akik aktívan használják is. Főleg turisták, akik innen szereznek információt egy-egy étteremről vagy szállásról. Persze amikor turistáról beszélünk nem csak a külföldiekre gondolunk, hiszen nagyon sok magyar ember is utazik országhatáron belül. Érdemes odafigyelni rá, mert hatalmas forgalmat generálhat.

SZERETNÉK TÖBBET TUDNI A LEHETŐSÉGEKRŐL

Velünk fogsz dologzni

Berta Barbara

PPC specialista.

“15 éve foglalkozom marketinggel, és az első pár évben már el is köteleztem magam annak digitális ága mellett. Az első weboldalamat 2006-ban készítettem, ekkor állítottam fel első AdWords kampányomat is, aminek már az akkori tudása is lenyűgözött.

Az elmúlt évtized ezen a területen felbecsülhetetlenül nagy változásokat hozott, a lehetőségek megsokszorozódtak, nem véletlenül mondják, hogy digitális világban élünk.

tovább olvasom

Horváth Gabi

Matketing specialista.

Több mint 20 éve sales és marketing területen teszem hasznossá tudásom azoknál a cégeknél, akik bizalmat szavaznak nekem.

Munkám során 3 fontos dolgot tartok szem előtt.

  • Folyamatos kommunikáció.
  • Rendszerben való gondolkodás
  • És az eredmények mérése.

tovább olvasom

Gyuró Attila

Kreatív vendéglátás Alapítója

“Húsz éve a vendéglátás közelében dolgozom, vagy mint alkalmazott egy luxus hajó fedélzetén vagy mint a vendéglátást kiszolgáló vállalkozások vezetője. Régóta látom és érzékelem, hogy nincs olyan szolgáltatás ma Magyarországon, ami levenné az éttermek vagy bárok tulajdonosairól, a professzionális marketing vagy éppen a brandépítés terheit. Amikor elkezdtem megszervezni a Kreatív Vendéglátás csapatát, akkor az volt a cél, hogy olyan embereket hozzak össze, akik a saját szakmájukban már letettek valamit az asztalra. 8 éve hobbiból kezdtem el foglalkozni honlapkészítéssel, azóta a hobbiból saját vállalkozás lett.

Ezekben is tudunk neked segíteni