“15 éve foglalkozom marketinggel, és az első pár évben már el is köteleztem magam annak digitális ága mellett. Az első weboldalamat 2006-ban készítettem, ekkor állítottam fel első AdWords kampányomat is, aminek már az akkori tudása is lenyűgözött.
Az elmúlt évtized ezen a területen felbecsülhetetlenül nagy változásokat hozott, a lehetőségek megsokszorozódtak, nem véletlenül mondják, hogy digitális világban élünk.
Ma az online hirdetésekre már “birodalmak” épülnek. A google keresőmotorba másodpercenként (!!!) 63.000 keresés érkezik, a facebookot pedig több, mint 1 milliárd ember használja világszerte.
Természetesen, ez azzal is jár, hogy rengeteg adat gyűlik össze, amit -ha ismerjük a megfelelő online hirdetési platformok működését- üzleti céljaink elérésére használhatunk fel.
Bár pályám során a digitális marketing több ágával is foglalkoztam (weboldalak, hírlevelek, social media, nemzetközi kampányok), felismertem, hogy a leggyorsabb konvertálási (vevőszerzési) lehetőség a PPC hirdetésekben van, így ma már csak Google Ads és Facebook (és ezeken keresztül elérhető csatornák, mint Instagram, Gmail, YouTube stb.) hirdetésekkel tudom segíteni a vállalkozásokat. Ez a munka nem kis odafigyelést igényel, és nem kevés felelősséget rejt magában, de én pont ezt élvezem. És azt, amikor sikereket érünk el, rekordokat döntünk meg, és látom az ügyfeleimen, hogy elégedettek, mert hozzásegítettem őket üzleti céljaik teljesüléséhez.
Ha szeretnéd, szívesen segítek Neked is, hogy fizikai éttermed az online térben is látható legyen azok számára, akik valószínűleg pont Téged keresnek! Kár lenne kihagyni, nem igaz?”
Üdvözlettel,
Berta Barbara