fbpx

Weboldal
pizzériáknak

Ez egy hosszú és részletes blogposzt lett. Azért csináltuk ennyire részletesre, mert a megfelelő weboldal kiválasztásán vállalkozásod sikere is múlhat. Nagyon nem mindegy, hogy 30 80 vagy 120 pizzát adsz el egy nap. Tetszik vagy sem, nem csak az a lényeg, hogy jó ételt készíts, hanem az is hogy el tudd azokat adni.

Ebben a posztban a mi rendszerünket szeretnénk neked bemutatni. Szó lesz arról, milyen szempontok szerint csináltuk meg az oldalakat és arról is, hogy milyen fontos marketing folyamatokat építettünk bele.

Nézzük a jellemzőket

  • Minden oldalunk responsiv
  • UX szempontok szerint lettek megalkotva
  • Beépített marketing folyamatok részei az oldalaknak
  • Egyszeri díj. Nincs sem havi számla, sem eladás utáni jutalék.

Mi az a Responsiv weboldal

Sokan talán nincsenek tisztában azzal, hogy egy weboldalnak már “kötelező” hogy tökéletesen jelenjen meg minden kijelző méreten, legyen az egy 32 colos full HD monitor vagy egy 4 colos telefonkijelző. Ez nem csak a felhasználó szempontjából fontos, hanem a Google is nézi, amikor a rangsorolást megállapítja.

Miért fontos a felhasználónak, hogy responsiv legyen a weboldalad?

Röviden azért, mert sokkal könnyebben átlátja, nem kell jobbra balra húzogatni a képernyőt és nem kell belenagyítania.

Miért fontos a Google-nek?

Azért mert csak azokat a weboldalakat fogja megjeleníteni az elsők között, amik megfelelnek a felhasználó igényeinek. Ha a felhasználó nem szereti a weboldaladat, akkor a Google sem fogja.

Egy jó tanács!
Ha szeretnéd megtudni, hogy a te oldalad responsiv-e, akkor kattints a lenti linkre és ott le tudod ellenőrizni
ELLENŐRZÖM A WEBOLDLAM

UX szempontok szerint megalkotott design

A UX (User Exparience) magyarul a felhasználói élmény megtervezését jelenti, nem összekeverendő a UI-val (User Interface) mert abban az esetben a vizuális megjelenésről van szó.

A UX arra a feladatra összpontosít, amit egy adott szituáció során a felhasználó végrehajt. Tehát például egy PIZZÉRIA WEBOLDALÁN szeretne rendelni egy pizzát. Ahhoz, hogy ezt meg tudja tenni, végig kell haladni egy folyamaton.

  • El kell menni a pizzéria oldalára
  • Meg kell találni, hol vannak a pizzák
  • Ki kell választani milyen típust szeretne
  • El kell döntetni akar-e valamilyen extra hozzávalót
  • Be kell tenni a kosárba
  • El kell navigálni a kosár oldalra, ott jóvá kell hagyni a kosár tartalmát
  • Onnan tovább kell lépni a fizetési oldalra
  • Ott meg kell adni egy csomó unalmas dolgot.
  • El kell küldeni a megrendelést

Talán ez így viccesen hangzik, hiszen mindenki csinált már ilyet és tudja, hogy kell végig menni egy ilyen folyamaton, de a valóság az, hogy minden egyes ponttal ahol kattintani kell vagy ki kell tölteni valamit,  megnő a lemorzsolódás esélye.

Minden olyan esetben, amikor a  látogató nem talál valamit vagy nem tudja hogyan kell használni, fusztráltá válik és elkattint.

Egy fontos adat, kutatások szerint, csak a kosár oldalon (tehát, akkor amikor már betette a terméket a kosárba) több mint 60%-a a vásárlóknak nem fizeti ki a terméket, és ez csak egyetlen pont a felsoroltak közül

Tehát a UX nem arról szól, milyen a weboldal design-ja, hanem arról mennyire felhasználóbarát.
A tervezés során végig kell gondolni, hogy a felhasználók miként kerülnek kapcsolatba egy termékkel, és hogy milyen megoldásokkal tudjuk a legjobb felhasználói élményt garantálni számukra.

Minél kevesebb stressz és bizonytalanság jellemezi a folyamatot annál kevesebb az esély, hogy a látogató elkattint mielőtt vásárolna.

Egy jó tanács!
Mindíg a UX szempontokat kell elsőként figyelembe venni, amikor egy weboldalt terveztek. Nem az a fontos, hogy neked mint vállalkozónak mi tetszik, hanem az, hogy a vendég gördülékenyen tudja használni az oldalad. 

Nézzük részletesen, hogy miért lehet könnyen használni a mi oldalainkat.

1, Jól látható helyen vannak a kategóriák, így mindenki egyből megtalálja, amit keres

Felső kép

2, Rögtön meg tudsz jeleníteni, bizalomépítő információkat, ilyen a szállítási idő, ár, valamint ha vannak akcióid, akkor azt is rögtön látni fogja az aki a weboldaladon böngészik

3, Ki vannak emelve a legkedveltebb ételek. A bizonytalanok könnyebben meg tudnak hozni egy döntést, ha látják hogy másoknak már van arról pozitív véleménye az adott termékről. Ha megbízik valamiben, akkor kevesebb az esélye a lemorzsolódásnak.

4, Nagyon egyszerűen lehet feltétet cserélni, megjegyzést írni. Lehet szabályozni, hogy mennyi feltétet tehessen rá, milyen tésztával szeretné vagy éppen mekkora méretben.

5, Könnyű az átjárás a kategóriák között

6, Akár regisztráció nélkül is lehet vásárolni (ez is több mint 12%-ban oka a kosár elhagyásnak

Többféle fizetési lehetőség!
A vendégeid helyszíni de akár bankkártyás fizetéssel is ki tudják egyenlíteni a számlát. Ezzel is gördülékenyebbé teheted a vásárlást!

Beépített marketing automatizációk 

Ha már túlléptünk a UX és a UI folyamatokon és elkészült a weboldal, felkerültek a termékek pizzák, hamburgerek minden amit készítesz akkor jön a következő folyamat

EL KELL EZEKET ADNOD!

Ahhoz, hogy el tudj adni pár fontos dolog megléte elengedhetetlen. Az egyik, hogy megismerjenek az emberek. Hiába készíted Te a világ legjobb Pizzáját, hiába van neked a legszebb weboldalad, ha a kutya sem hallott rólad, akkor az olyan mintha a sivatag közepén nyitottad volna az éttermed.

Az első lépésben reklámozni kell! Ebben a posztban nem térünk ki erre a pontra, de ha többet szeretnél tudni, akkor nézd meg a tematikus oldalunkat.

Tegyük fel, hogy már az első lépésen túl vagy már ismernek, mert olyan jó dolgokat csinálsz, hogy szájról szájra terjed a híred, vagy mert sikeresen használod a social média adta lehetőségeket, vagy mert jól szerepelsz a keresőkben.

Ekkor jön a következő folyamat. Hogyan lehet az embereket rávenni arra, hogy sokkal többet és sokkal sűrűbben vásároljanak.

Ebben segítenek azok a marketing folyamatok, amelyeket beépítettünk a weboldalainkba. Nézzük mik ezek részletesen.

Le lehet tölteni a weboldal ikonját a felhasználó telefonjára.

Nem kell semmilyen mobil applikációt lefejlesztetned több százezer forintért, hiszen mi ezt sokkal egyszerűbben és nem utolsó sorban ingyen megoldottuk neked. A lényeg az, hogy ha valaki mobilról kezdi böngészni a weboldalt, akkor kap egy üzenetet, hogy feltelepítheti a weboldalad ikonját a telefonjára. Az egész folyamat pár másodperc alatt végbemegy, nem kell sehova elkattintania.

Amint ez megtörtént, a videóban látható módon ott lesz egy ikon az ügyfeled telefonján, így amikor rendelni akar, akkor csak megnyomja a gombot és máris a te oldaladon van. Nem kell beütnie a weboldal címét nem kell telefonszámot keresgélni.

NÉZD MEG A VIDEÓT!

Upsell termékek a kosároldalon, amit egyetlen gombnyomással hozzáadhat a vásárláshoz

Látványosan megemelheti a kosárértékedet, ha a vásárló szeme elé teszed azokat az upsell termékeidet, amit ha látnak, jó eséllyel meg is vesznek. Ilyen lehet egy üdítő, desszert, valami olyan ajánlat, amit egyszerűen nem tud visszautasítani.

Facebook megosztásért kedvezmény

Szintén egy nagyon gyorsan végbemenő folyamat. Adsz 5% kedvezményt a vásárlásból, ha a vevőd megosztja a rendelését a Facebook oldalán. Neked 60-70 forintba kerül, viszont aki megosztja, annak a hírfolyamába megjelenik, az általa rendelt pizza fotója és leírása. 60-70 forintért akár több száz ismerőséhez is eljuthatsz. Persze ha te nem szeretnéd, akkor ezt a funkciót egyszerűen ki tudjuk venni a rendszerből.

 

Eddigi rendelések nyomon követése, így egyetlen pillanat alatt újra le tudja adni a rendelését.

A mai világban nagyon csábító, ha valakinek olyan oldala van, ahol pillanatok alatt le lehet adni egy rendelést. Ha valaki regisztrált az oldaladon, akkor a rendeléseim gomb megnyomása után, azonnal le tudja adni az előző rendelésést. Mondanom sem kell mennyire felhasználóbarát megoldás ez.

Újrarendelés

Egy jó tanács!
Könnyedén megtöbbszörözheted a forgalmad, ha a marketing folyamatok előre meg vannak tervezve és egymásra épülnek!

Egyszeri díj. Nincs sem havi számla, sem eladás utáni jutalék.

A rendszerünk legnagyobb előnye, hogy csak egyszer kell megvenned és nincs többet sem havi számla sem eladás utáni jutalék. Mivel az egész oldal WordPressben készült, így Te vagy valamelyik munkatársad bármikor hozzá tud adni tételeket vagy meg tud változtatni bármit. Teljes körű hozzáférést kapsz az adminhoz! Amennyiben Te mégis inkább az eladás után szeretnél fizetni, arra is van lehetőség. Ilyenkor egy jelképes összegért elkészítjük a weboldalad és már használhatod is. Csak akkor kell fizetned, ha már beindult a vállalkozásod.

HA SZERETNÉD, AKKOR KI IS PRÓBÁLHATOD AZ OLDALAINKAT, CSAK KATTINTS IDE.

MeGNÉZEM A PIZZÉRIÁKNAK SZÁNT WEBOLDALT

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..