Miért kell az éttermednek instagram

Azért, mert teljesen más célcsoportot szólit meg, mint például a Facebook. Az Instagramot főleg az Y generáció tagjai használják. Az Instagramon szereplő képek 23 százalékkal nagyobb aktivitást váltanak ki, mint a Facebookon megjelenők. Ha már felépítetted a saját márkádat, akkor 10-szeres aktivitási aránnyal találkozhatsz Instagramon, mint Facebookon.  Ez azt jelenti, hogy nem csak több felhasználód lesz, hanem azok sokkal aktívabban is fognak viselkedni.

Miért MÁS MINT A fACEBOOK

Azért, mert az Instagramon minden a vizualitásról szól. A tartalmak leginkább érzéseket és vágyakat közvetítenek. A megosztás előtt álló képeket, mindenki kedvére alakíthatja a filterek segítségével, így teremtve meg azt az imaget, amit a világ felé szeretne mutatni.  Számos más kreatív módot kínál még az Instagram amivel mindenki kifejezheti önmagát. 24 órán belül eltünő posztok (Instagram Stories), Time-lapse tartalmak, élő videók.

Mennyibe kerül

Az Instagram-hirdetések drágábbak, a Facebookos hírdetéseknél. Sokan pont azért nem szeretnek az Instagramon hirdetni, mert drágább. Ugyanakkor az elköteleződési arány is sokkal magasabb, így ha hosszútávon gondolkodsz az Instában, akkor sokkal jobban fogsz járni, mint a facebookal.

hogyan használd

Azt kell megérteni, hogy az Instagram az nem a facebook. Az Instát ha cégként használod, akkor sokkal összetetteb feladatod van annál, mint csinálni egy-két képet és azt kiposztolni. Sokkal jobb, ha történeteket mesélsz, megmutatsz olyan folyamatokat, amiket máshol nem láthatnak. Engedd a követőidet közel, add meg nekik azt az érzést, hogy részesei a vállalkozásodnak. Az instagam sokkal inkább képes arra, hogy a márkádnak elkötelezett rajongókat szerezzen, mint bármilyen más platform.

Fontos, hogy kialakíts és következetes használj olyan arculatot, amely tökéletesen megkülönbözteti az éttermed a konkurenciától. Használj mindíg azonos filtert és szerkeszd a képeidet ugyanúgy, ezzel is segítve a márkád, arculatod online jelenlétét.

MILYEN típusú hírdetések léteznek

Jelenleg 4 különböző hírdetéstipus létezik az instagramon. Klasszikus, videós, .

1. Klasszikus fotós Instagram hirdetések

Gondolom azt már tudod, hogy az Instagram egy 100%-ban vizuális platform, ahol egy-egy gyönyörű kép mindent visz. Éppen ezért az Instagramonnem az a cél, hogy eladjunk, hanem az, hogy márkát építsünk. Egy egy igazán jól sikerült képet érdemes néha kiemelni.

2. Videós Instagram hirdetések

A videók maximum 60 másodpercesek lehetnek, de a mai rohanó világban, már nem is igazán éri meg ennél sokkal hosszabb képi anyagot készíteni.

Carousel Instagram hirdetések

Facebookon is jól működik, itt is jól működik. Szerintem a legjobb legizgalmasabb hírdetési megoldás az éttermek számára.

A Carousel hírdetés gyakorlatilag egy képgaléria, (ugyanúgy mint a Facebookon) Maximum 10 képet vagy videót lehet elhelyezni benne, amelyek egymást követően jelennek meg.

Kivállóan alkalmas, arra, hogy például bemutass egy konyhai folyamatot egy videóban, majd egymás után az elkészült ételeket egy-egy kiválló minőségű fotón. A fotókon, pedig egy-egy linket az asztalfoglaláshoz!

4. Instagram Stories

Szintén létezik a Facebookon is.

A Stories lényegében egy válogatás az instás tartalmakból. Feltölthetsz ide képeket, videókat, ami 24 órán keresztül lehet megnézni, azután eltünik a felületről. Nem a legjobb hirdetési megoldás éttermek számára.

Ezekben is tudunk neked segíteni